Το μήνυμα της Ιουδαικής γραφής λέει: Ελάτε τώρα, και ας διαδικαστούμε, λέει ο Κύριος· αν οι αμαρτίες σας είναι σαν το πορφυρούν, θα γίνουν άσπρες σαν χιόνι· αν είναι ερυθρές σαν κόκκινο, θα γίνουν σαν άσπρο μαλλί. (Ησ. 1:18).
Καθώς έψαχνα τις Ιουδαικές γραφές, ανακάλυψα ότι το σχέδιο του Θεού για να έχω τις αμαρτίες μου συγχωρημένες και να έρθω σε μία προσωπική σχέση μαζί του, μπορεί να παρουσιαστεί με πέντε πνευματικές αρχές. Τις ονομάζω τους ‘’πέντε Ιουδαικούς νόμους’’. Με άλλα λόγια, όπως ο Δημιουργός έχει ορίσει συγκεκριμένα τους φυσικούς νόμους όπως βαρύτητα, κλπ οι οποίοι κυβερνάνε την λειτουργία του σύμπαντος, έτσι έχει καθορίσει συγκεκριμένους πνευματικούς νόμους, που καθορίζουν την σχέση μας μαζί Του.
Αυτοί οι νόμοι είναι οι εξής;
—Νόμος πρώτος. Μας λέει τον σκοπό του Θεού.
Ο Θεός μας δημιούργησε για να έχουμε προσωπική σχέση μαζί του. Ο Κύριος τα έκανε όλα για τον εαυτό του, ακόμα και τον ασεβή για την κακή ημέρα. (Παρ. 16:4) Μία προσωπική σχέση με τον Θεό, θα σου δώσει μία άφθονη ζωή γεμάτη από σκοπό, νόημα, χαρά, και ευτυχία. Μου φανέρωσες τον δρόμο της ζωής· χορτασμός ευφροσύνης είναι το πρόσωπό σου· τερπνότητες βρίσκονται στα δεξιά σου, παντοτινά. (Ψαλ. 16:11) Αλλά…
—Νόμος δεύτερος. Μας αποκαλύπτει το πρόβλημα του ανθρώπου.
Η αμαρτία σε χώρισε ώστε να μην έχεις προσωπική σχέση με τον Θεό και την άφθονη ζωή που υπόσχεται . Επίσης φέρνει πνευματικό θάνατο. Αλλά, οι ανομίες σας έβαλαν χωρίσματα ανάμεσα σε σας και στον Θεό σας, και οι αμαρτίες σας έκρυψαν το πρόσωπό του από σας, για να μη ακούει. (Ησ. 59:2) Δέστε, όλες οι ψυχές είναι δικές μου· όπως η ψυχή του πατέρα, έτσι και η ψυχή τού γιου, είναι δική μου· η ψυχή που αμάρτησε, αυτή θα πεθάνει. (Ιεζ. 18:4)
Η αμαρτία επίσης φέρνει ενοχή, δυστυχία, έλειψη ειρήνης, αναστάτωση, και ζωή χωρίς σκοπό. Τι είναι αμαρτία. Είναι η παράβαση ή η ανυπακοή στον νόμο του Θεού.
Στο Δευτερονόμιο διαβάζουμε. Και θα αγαπάς τον Κύριο τον Θεό σου με ολόκληρη την καρδιά σου, και με ολόκληρη την ψυχή σου, και με ολόκληρη τη δύναμή σου. (Δευτ. 6:5) Όταν δεν εφαρμόζουμε αυτή την πρώτη εντολή αμαρτάνουμε. Εάν βάλουμε οτιδήποτε πάνω από τον Θεό, τον εαυτό μας, υλικά πράγματα, σεξ, χρήματα, ναρκωτικά, η οτιδήποτε άλλο, τότε έχουμε κάνει είδωλα, και αυτό λέγεται πνευματική μοιχεία. Εάν μισούμε κάποιον στην καρδιά μας, τότε είμαστε δολοφόνοι. Εάν έχουμε λαγνεία στην καρδιά μας, τότε είμαστε μοιχοί. Ένα κλέψουμε, σκοτώσουμε, φθονεύσουμε, ή εργασθούμε το Σάββατο, ή δεν τιμούμε τους γονείς μας, τότε έχουμε παραβεί τις Δέκα εντολές.
Ποιος μπορεί να εφαρμόσει όλες αυτές τις εντολές. Κανείς από εμάς. Στην 1 Βασιλέων 8/46 διαβάζουμε.
(1Βασ. 8:46) Δεν υπάρχει κανένας άνθρωπος που να μην έχει αμαρτήσει.
Καθώς μελετούμε τις γραφές, παρατηρούμε ότι ηθελημένα, ή όχι έχουμε παραβιάσει αμέτρητες εντολές του Θεού, και ότι έπρεπε να μετανοήσουμε από αυτές τις αμαρτίες με την βοήθεια του Θεού.
Ζω εγώ, λέει ο Κύριος ο Θεός, δεν θέλω τον θάνατο του αμαρτωλού, αλλά να επιστρέψει ο ασεβής από τον δρόμο του, και να ζει· επιστρέψτε, επιστρέψτε από τους πονηρούς σας δρόμους· γιατί να πεθάνετε, οίκος Ισραήλ; (Ιεζ. 33:11)
Εσύ αντιλαμβάνεσαι ότι έχεις αμαρτήσει και χρειάζεσαι την βοήθεια του Θεού; Αυτό μας οδηγεί στον τρίτο νόμο.
–-Νόμος τρίτος. Εξηγεί το σχέδιο του Θεού.
Α). Δεν μπορείς να αποχωριστείς την αμαρτία με τις δικές σου ανθρώπινες προσπάθειες.
Κανένας από εμάς δεν μπορεί να πάει στον ουρανό τηρώντας τις Δέκα εντολές. ( τον νόμο). Με τον νόμο γίνεται γνώσις της αμαρτίας. Ο νόμος του Θεού είναι τόσο καθαρός και τέλειος ώστε ν’ αποτελεί τον κανόνα για να μας δείξει, ότι σαν ανθρώπινα όντα έχουμε στερηθεί την δόξα του Θεού, και την αγιότητά του. Χωρίς τον νόμο δεν θα μπορούσαμε ν’ αντιληφθούμε πόσο αμαρτωλοί είμαστε. Το σχέδιο του ανθρώπου είναι να προσπαθεί να διώξει τις αμαρτίες του με τις δικές του προσπάθειες. Αυτές οι προσπάθειες περιλαμβάνουν θρησκεία, (τις προσπάθειες του ανθρώπου να πλησιάσει τον Θεό), ή απλά την προσπάθεια να είναι κάποιος καλός, ελπίζοντας έτσι ότι θα εξουδετερώσει το κακό από την ζωή του, και θα αυτοδικαιωθεί. Στις παροιμίες 14/12 διαβάζουμε.
Υπάρχει ένας δρόμος που φαίνεται στον άνθρωπο σωστός, αλλά τα τέλη του φέρνουν σε θάνατο. (Παρ. 14:12)
Ξανά ο Δημιουργός, ο οποίος έχει βάλει εκατοντάδες εκατομμύρια γαλαξίες στο διάστημα με τέλεια μαθηματική και χρονολογική ακρίβεια, δεν είναι αμελής όσον αφορά τους πνευματικούς νόμους. Εάν κάποιος δεν υπακούσει τους συγκεκριμένους πνευματικούς νόμους του Θεού, όπως φανερώνονται και επιβεβαιώνονται στον λόγο του, δεν μπορεί ν’ ανταποκριθεί στην δικαιοσύνη του Θεού.
Β) Η αμαρτία μπορεί να μετακινηθεί μόνο δια της πίστεως, καθώς κάποιος πιστεύει ότι ο Θεός λέει, και εφαρμόζει το θέλημά Του.
Η δικαιοσύνη έρχεται από την πίστη. Και πίστεψε (ο Άβραμ) στον Κύριο· και λογαριάστηκε σ’ αυτόν για δικαιοσύνη. (Γέν. 15:6)
Η δικαιοσύνη με τον Θεό δεν έρχεται από τα καλά μας έργα. Είναι η χάρις του Θεού,- κάτι που δεν το αξίζουμε- εσύ και εγώ να συγχωρεθούμε δια μέσου της πίστης. Και δεν είναι από εμάς. Είναι δώρο του Θεού, όχι από τα καλά μας έργα για να μην καυχηθεί κάποιος.
Γ) Πίστη πρέπει να τοποθετηθεί στο αίμα της εξιλέωσης που ο Θεός προμήθευσε για μας.
Εάν κάποιος έχει πνευματική πίστη με την έννοια που η γραφή περιγράφει, τότε ο Θεός απαιτεί μία πράξη πίστης που να είναι αποδεκτή σ’ Αυτόν.
Επειδή, η ζωή της σάρκας είναι στο αίμα· κι εγώ το έδωσα σε σας, για να κάνετε εξιλέωση για τις ψυχές σας επάνω στο θυσιαστήριο· επειδή, αυτό το αίμα κάνει εξιλασμό υπέρ της ψυχής. (Λευ. 17:11)
Όταν ο ναός υπήρχε και ο αμνός θυσιαζότανε πάνω στο θυσιαστήριο και προμήθευε το αίμα της εξιλέωσης, αυτό ήτανε μία πράξη πίστης αποδεκτή στον Θεό. Αλλά καθώς ο ναός πλέον δεν υπάρχει, και το σύστημα των θυσιών έχει σταματήσει, πως μπορούμε να έχουμε το αίμα της εξιλέωσης σήμερα σαν μια πράξη πίστης; Αυτό μας οδηγεί στον τέταρτο νόμο.
—Νόμος τέταρτος. Μας δείχνει την προμήθεια του Θεού.
Ο Θεός προμήθευσε το αίμα της εξιλέωσης σήμερα διαμέσου μιας καλύτερης θυσίας. Αυτόν που η Ιουδαική Βίβλος ονομάζει ‘’ο Μεσσίας’’. Η λέξη ‘’Μεσσίας’’ σημαίνει ο Χρισμένος.
Αυτός, όμως, τραυματίστηκε για τις παραβάσεις μας· ταλαιπωρήθηκε για τις ανομίες μας· η τιμωρία, που έφερε τη δική μας ειρήνη, ήταν επάνω σ’ αυτόν· και διαμέσου των πληγών του γιατρευτήκαμε εμείς. (Ησ. 53:5) Όλοι εμείς πλανηθήκαμε σαν πρόβατα· στραφήκαμε κάθε ένας στον δικό του δρόμο· ο Κύριος, όμως, έβαλε επάνω σ’ αυτόν (στον Μεσσία) την ανομία όλων μας. (Ησ. 53:6)
Στην ζωή του Άβελ του γιου του Αδάμ και της Εύας, βλέπουμε πως ο Θεός προμήθευσε εξιλέωση για ένα άτομο.
Και ο Άβελ πρόσφερε κι αυτός από τα πρωτότοκα των προβάτων του, και από το πάχος τους. Και ο Κύριος κοίταξε με ευμένεια επάνω στον Άβελ, κι επάνω στην προσφορά του· (Γέν. 4:4)
Το Πάσχα, βλέπουμε πώς ο Θεός προμήθευσε εξιλέωση για κάθε οικογένεια.
Και το αίμα θα είναι σε σας για σημείο επάνω στα σπίτια σας, στα οποία κατοικείτε· και όταν δω το αίμα, θα σας παρατρέξω, και η πληγή δεν θα είναι σε σας για να σας εξολοθρεύσει, όταν χτυπήσω τη γη τής Αιγύπτου. (Έξ. 12:13)
Στο YomKippur, την ημέρα της εξιλέωσης, βλέπουμε πώς ο Θεός προμήθευσε εξιλέωση για ένα έθνος.
Επειδή, σ’ αυτή την ημέρα ο ιερέας θα κάνει εξιλέωση για σας, για να σας καθαρίσει, ώστε να είστε καθαροί από όλες τις αμαρτίες σας μπροστά στον Κύριο. (Λευ. 16:30)
Και στον Μεσσία, βλέπουμε εξιλέωση για όλους που πιστεύουν σ’ Αυτόν σαν τον προσωπικό τέλειο Πασχαλιάτικο Αμνό. (Ησαίας 53). Αλλά η κρίσιμη ερώτηση είναι, ‘’Πως μπορώ να ξέρω ποιος είναι ο αληθινός Μεσσίας των Ιουδαίων;’’
Στις γραφές ο Θεός μας δίνει πάνω από 300 προφητείες, που μιλούν για τον Μεσσία. Σύμφωνα με τον νόμο των συνδιασμένων πιθανοτήτων, υπάρχει μόνο μια περίπτωση στις 33,553,432 όπου 25 μόνο από αυτές τις προφητείες θα μπορούσαν να εκπληρωθούν από το ίδιο πρόσωπο.
Όποιος έχει εκπληρώσει τις ακόλουθες προφητείες είναι ο αληθινός Μεσσίας του Ισραήλ. Ο Μεσσίας θα έπρεπε:
Να έχει γεννηθεί στην Βηθλεέμ της Ιουδαίας. (Μιχαιας 5/1,2).
Κι εσύ, Βηθλεέμ Εφραθά, η μικρή, ώστε να είσαι ανάμεσα στις χιλιάδες τού Ιούδα, από σένα θα εξέλθει σε μένα ένας άνδρας για να είναι ηγούμενος στον Ισραήλ· που οι έξοδοί του είναι εξαρχής, από ημέρες αιώνα. (Μιχ. 5:2)
Να έχει γεννηθεί από παρθένα σαν ένα υπερφυσικό σημάδι για τον λαό της Ιουδαίας. (Ης 7/14).
Γι’ αυτό, ο ίδιος ο Κύριος θα σας δώσει ένα σημάδι· Δέστε, η παρθένος θα συλλάβει και θα γεννήσει γιο, και το όνομά του θα αποκληθεί Εμμανουήλ. (Ησ. 7:14) Ας παρατηρήσουμε ότι στα Εβραικά το όνομα Εμμάνουήλ, σημαίνει « ο Θεός μαζί μας .»
Να έχει εγκαταλειφθεί και απορριφθεί από τους ανθρώπους. (Ης 53/3).
Καταφρονημένος και απορριμμένος από τους ανθρώπους· άνθρωπος θλίψεων και δόκιμος ασθένειας· και σαν άνθρωπος από τον οποίο κάποιος αποστρέφει το πρόσωπο, καταφρονήθηκε, και τον θεωρήσαμε σαν ένα τίποτα. (Ησ. 53:3)
Να έχει μία αναμάρτητη ζωή. (Ης 53/9).
Και ο τάφος του διορίστηκε μαζί με τους κακούργους· εντούτοις, στον θάνατό του στάθηκε μαζί με τον πλούσιο· επειδή, δεν έπραξε ανομία ούτε βρέθηκε δόλος στο στόμα του. (Ησ. 53:9)
Να έχει προδοθεί για 30 αργύρια. (Ζαχαρίας 11/12,13).
Και τους είπα: Αν σας φαίνεται καλό, δώστε μου τον μισθό μου· ειδάλλως, αρνηθείτε τον. Και έστησαν τον μισθό μου 30 αργύρια. (Ζαχ. 11:12) Και ο Κύριος είπε σε μένα: Ρίξ’ τα στον κεραμέα, την πολύτιμη τιμή, με την οποία τιμήθηκα απ’ αυτούς. Και πήρα τα 30 αργύρια και τα έρριξα στον οίκο τού Κυρίου, στον κεραμέα. (Ζαχ. 11:13)
Να έχει πεθάνει για τις αμαρτίες των Ιουδαίων και όλου του κόσμου. (Ησ 53/5,6,8).
Αυτός, όμως, τραυματίστηκε για τις παραβάσεις μας· ταλαιπωρήθηκε για τις ανομίες μας· η τιμωρία, που έφερε τη δική μας ειρήνη, ήταν επάνω σ’ αυτόν· και διαμέσου των πληγών του γιατρευτήκαμε εμείς. (Ησ. 53:5) Όλοι εμείς πλανηθήκαμε σαν πρόβατα· στραφήκαμε κάθε ένας στον δικό του δρόμο· ο Κύριος, όμως, έβαλε επάνω σ’ αυτόν την ανομία όλων μας. (Ησ. 53:6)
Από κατάθλιψη και κρίση αναρπάχτηκε· τη γενιά του, όμως, ποιος θα τη διηγηθεί; Επειδή, αποκόπηκε από τη γη των ζωντανών ανθρώπων· για τις παραβάσεις τού λαού μου τραυματίστηκε. (Ησ. 53:8)
Να έχει σταυρωθεί. (Ψαλμός 22/16, Ζαχαρίας 12/10).
Επειδή, σκυλιά με περικύκλωσαν, σύναξη κακοποιών με περιέκλεισε· τρύπησαν τα χέρια μου και τα πόδια μου· (Ψαλ. 22:16) Και επάνω στον οίκο τού Δαβίδ, και επάνω στους κατοίκους τής Ιερουσαλήμ, θα ξεχύσω πνεύμα χάρης και ικεσιών· και θα επιβλέψουν σε μένα, τον οποίο διατρύπησαν· και θα πενθήσουν γι’ αυτόν, όπως κάποιος πενθεί για τον μονογενή του, και θα λυπηθούν γι’ αυτόν, όπως αυτός που λυπάται για τον πρωτότοκό του. (Ζαχ. 12:10)
Να έχουν ρίξει κλήρο για τον ιματισμό του την ώρα του θανάτου του. (Ψαλμός 22/18,19)
Μοίρασαν μεταξύ τους τα ιμάτιά μου· και στον ιματισμό μου έβαλαν κλήρο. (Ψαλ. 22:18) Όμως εσύ, Κύριε, μη απομακρυνθείς· εσύ, η δύναμή μου, σπεύσε σε βοήθειά μου. (Ψαλ. 22:19).
Να έχει εμφανισθεί πριν την καταστροφή του Δεύτερου Ναού. (70 πχ). (Δανιήλ 9/24,26).
Εβδομήντα εβδομάδες διορίστηκαν για τον λαό σου, και για την άγια πόλη σου, ώστε να συντελεστεί η παράβαση, και να τελειώσουν οι αμαρτίες, και να γίνει εξιλέωση για την ανομία, και να εισαχθεί αιώνια δικαιοσύνη, και να σφραγιστεί η όραση και η προφητεία και να χριστεί ο Άγιος των αγίων. (Δαν. 9:24)
Να έχει αναστηθεί. (Ψαλμός 16/10, 110/1).
Επειδή, δεν θα εγκαταλείψεις την ψυχή μου στον άδη, ούτε θα αφήσεις τον Όσιό σου να δει φθορά. (Ψαλ. 16:10) Ψαλμός τού Δαβίδ. ΕΙΠΕ ο Κύριος στον Κύριό μου: Κάθησε από τα δεξιά μου, μέχρις ότου βάλω τους εχθρούς σου υποπόδιο των ποδιών σου. (Ψαλ. 110:1)
Μόνο ένας άνθρωπος στην ιστορία μπορούσε να εκπληρώσει αυτές τις προφητείες. Άλλαξε το ημερολόγιο και την ροή της ιστορίας, και εκατομμύρια Ιουδαίοι και εθνικοί Τον έχουν εμπιστευθεί για την προσωπική τους εξιλέωση. Το Εβραικό Του όνομα είναι Yeshua, το οποίο σημαίνει ‘’σωτηρία’’. Για τους μη Ιουδαίους το όνομά Του είναι Ιησούς Χριστός.
Όταν συναντάς τις απαιτήσεις του Θεού όσον αφορά τον Μεσσία Ιησού, δεν χάνεις την υπέροχη βιβλική Ιουδαική κληρονομιά σου, αλλά επιπλέον ολοκληρώνεις τον Ιουδαισμό σου, κερδίζοντας το αίμα της εξιλέωσης, κερδίζοντας τον Μεσσία, και την προσωπική σχέση με τον Θεό του Αβραάμ, Ισαάκ, και Ιακώβ, που δεν συγκρίνονται με τίποτε.
Όμως δεν είναι αρκετό απλά να γνωρίζεις νοητικά ότι ο Yeshua είναι ο Μεσσίας. Μία πράξη πίστης χρειάζεται για να δεχθείς το αίμα της εξιλέωσης του Μεσσία και να εισέρθεις στην άφθονη ζωή του Θεού. Αυτό μας οδηγεί στον πέμπτο νόμο.
Νόμος πέμπτος. Δίνει στον άνθρωπο το αποκλειστικό δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής.
Χρειάζεται να ζητήσεις τον Μεσσία Yeshua στην καρδιά σου και στην ζωή σου, για να έχεις την εξιλέωση διαμέσου του αίματος, και μία προσωπική σχέση με τον Θεό, και ν’ απολαμβάνεις την άφθονη ζωή που προσφέρει. Ο Μεσσίας δεν θα σε υποχρεώσει για να έρθει στην ζωή σου. Επιθυμεί εσύ να Τον προσκαλέσεις.
Στον Ιωήλ 2/32 διαβάζουμε: Και οποιοσδήποτε επικαλεστεί το όνομα του Κυρίου, θα σωθεί· επειδή, στο βουνό Σιών, και στην Ιερουσαλήμ, θα είναι σωτηρία, όπως έχει πει ο Κύριος, και στους υπόλοιπους, που ο Κύριος θα προσκαλέσει. (Ιωήλ 2:32)
Σωτηρία σημαίνει ‘’ελευθερία’’ από την ποινή της αμαρτίας (που είναι αποχωρισμός από τον Θεό), την δύναμη της αμαρτίας (επάνω σου), και από την παρουσία της αμαρτίας.
Όταν κάποιος προσκαλεί τον Μεσσία Yeshua στην καρδιά του και στην ζωή του, αυτό το άτομο θα δεχθεί την εξιλέωση και την αιώνια ζωή. Και καθώς κάποιος αυξάνεται πνευματικά, θα έχει στην ζωή του, χαρά, ευτυχία, οδηγία, νόημα, σκοπό, και πολλά περισσότερα που θα μπορούσε κάποιος να φανταστεί.
Η διήγηση συνεχίζεται: Βρήκα την άφθονη Ιουδαική ζωή.
Εγώ ήρθα για να έχουν ζωή, και να την έχουν με αφθονία. (Μεσσίας Yeshua στο κατά Ιωάννη 10:10).
Καθώς μελετούσα τις προφητείες οι οποίες αναφέρονται στον Μεσσία, ήξερα στην καρδιά μου ότι μόνο ένας άνθρωπος σε όλη την ιστορία τις εκπλήρωσε. Και ήταν ο Yeshua από την Ναζαρέτ. Ο Yeshua γεννήθηκε από μία παρθένα κοπέλα στην Ναζαρέτ. Έζησε μία αναμάρτητη ζωή. Κανένας ποτέ δεν θα μπορούσε να βρει ούτε μία αμαρτία σ’ Αυτόν. Η ιστορία μας λέει ότι, θεράπευε τους αρρώστους έδινε την όραση στους τυφλούς, την ακοή στους κου φούς και την ομιλία στους μουγκούς. Ο χωλός περπατούσε και οι λεπροί καθαριζότανε. Ακόμη ανέστησε νεκρούς. Καταφρονήθηκε απορρίφθηκε από φθονερούς θρησκευτικούς ηγέτες. Προδόθηκε για τριάντα αργύρια. Πέθανε με σταυρικό θάνατο για τις αμαρτίες των Ιουδαίων και όλου του κόσμου. Και όσοι τον σταύρωσαν, έβαλαν κλήρο για τον ιματισμό του. Και πέθανε πριν την καταστροφή του Δεύτερου Ναού. Ο Yeshua επίσης αναστήθηκε από τους νεκρούς, όπως ο Βασιλιάς Δαβίδ είχε προφητεύσει.
Όσοι Τον αγάπησαν δεν Τον ξέχασαν. Και μετά την ανάστασή Του την Τρίτη ημέρα εμφανίστηκε σ’ αυτούς οι οποίοι ήτανε πάνω από 500 Ιουδαίους μάρτυρες όπως οι προφήτες είχαν ήδη φανερώσει, μαζί με χιλιάδες άλλα θαυμάσια πράγματα που αναφερόταν γι’ Αυτόν.
Και εγώ αντιμετώπιζα ένα δίλλημα. Πως θα μπορούσα εγώ σαν Ιουδαίος να δεχθώ τον Ιησού. Αυτό θα με έκανε ‘’εθνικό’’. Αλλά κάποιος μου είπε ότι η ελπίδα του Μεσσία αρχικά δεν ήτανε για τους ‘’Εθνικούς’’, αλλά για τους Ιουδαίους. Κατάλαβα ότι το να δεχθεί κάποιος τον Μεσσία αρμόζει σ’ έναν Ιουδαίο, αλλά το θέμα είναι ποιος είναι ο Μεσσίας των Ιουδαίων;
Αλλά δεν είχα αμφιβολία ποιος είναι αυτός που εκπλήρωσε όλες τις προφητείες.
Επιπλέον, το να δεχθώ τον Μεσσία των Ιουδαίων, της Ιουδαικής βίβλου, και να έχω το Ιουδαικό αίμα για εξιλέωση ήτανε κάτι πολύ Ιουδαικό για ν’αποφασίσω.
Έτσι μία μέρα ενώ ήμουν μόνος γονάτισα και προσευχήθηκα;
Αγαπημένε Ουράνιε Πατέρα, ξέρω ότι έχω αμαρτήσει απέναντί σου, και σου ζητώ να με συγχωρέσεις. Μεσσία Yeshua, σε παρακαλώ έλα στην καρδιά μου και στην ζωή μου, καθάρισέ με με το πολύτιμο αίμα της εξιλέωσης και κάνε με παιδί του Θεού. Σ’ ευχαριστώ που απαντάς στην προσευχή μου σύμφωνα με τον Λόγο Σου. Αμήν.
Το κείμενο είναι του MannyBotman, από το βιβλίο του SidRoth, Theythoughtforthemselves.